Thursday, April 6, 2017

Vaatteet on mun aatteet

Kävelin tänään kaupungilla ja katselin ihmisiä.
Hullujenpäivien kasseja vilisi silmissä ja ihmisten pukeutuminen herätti mut miettimään sitä miten me ihmiset viestitään omasta elämästämme ulospäin pukeutumisellamme.
Mun piti ihan istua alas kahvilaan että sain katsella rauhassa ohikulkevia ihmisiä.
Tälläinen hassu välikausi on sopiva siihen että näkee mahdollisimman oudosti pukeutunutta porukkaa. Oli merkkitietoisia, hippejä, rokuja, sitten oli niitä joiden asuinalueen saattoi jotakuinkin päätellä siitä mitä heillä oli päällä.
Mä olin huvittunut tänään sillä kaikki puhui mulle poikkeuksetta ruotsia joiden äidinkieli nyt vaan sattui ruotsi olemaan.. olin näemmä valeasussa.

Nämä ihanat kengät ovat Korkeavuorenkadun Lillystä. 



No comments:

Post a Comment