Thursday, April 27, 2017

Romanttinen tyyli!

Mä huomaan ostavani vain vaaleanpunaisia vaatteita.. Haluaisin ruusukvartsi sormuksen, korvikset on jo, ja ruusukultaisen jonkun, en tiedä edes minkä ja kaikki joka kiiltää, kimaltaa ja on pehmeää tai pörröistä on tosi must.. kaikki naisellinen.
Mä rakastan mun kotikulmia
 Tuntuu että mä olen nyt löytänyt sen muodin josta itse pidän vahvasti ja oma tyyli kehittyy pikkuhiljaa, ja vaikka olen aina pitänyt kaikesta naisellisesta, pitsistä ym. alkaa tyyli ajautua koko ajan vähän boheemimpaan ja naisellisempaan suuntaan. Vuodet ulkomailla olivat ihanat mutta huomaan että syy miksi en löytänyt itselleni sopivia vaatteita helposti oli lienee se että muoti muualla oli erilaista enkä vaan istunut siihen muottiin.

LadyBohemia Boutiquen ikkunat ovat aina ihanat!
Nyt olen antanut itselleni luvan olla oikein yltiönaisellinen romanttinen hömppä ja se on ihanaa.
Löysin läheltä kotiani aivan fantastisen liikkeen, Lady Bohemia Boutique, jonka valikoima on naisellista ja pehmeää, materiaalit silkkiä, villaa, viskoosia, pitsiä ja ah ihania ihania leikkauksia ja kaikki on vaan niin super ihanaa.
Vaatteet on stailattu ihanan runsaiksi kokonaisuuksiksi

Kaikkia kokoja on saatavilla ja nää huivit on vaan niin ihania... 

Rohkeasti romanttista

Eikö ole ihania yksityiskohtia!


Tämä näkymä pysäyttää öisin Korkeavuorenkadulla!  
Nyt olen antanut itselleni luvan olla oikein yltiönaisellinen romanttinen hömppä ja se on ihanaa.
Löysin läheltä kotiani aivan fantastisen liikkeen, Lady Bohemia Boutique, jonka valikoima on naisellista ja pehmeää, materiaalit silkkiä, villaa, viskoosia, pitsiä ja ah ihania ihania leikkauksia ja kaikki on vaan niin super ihanaa.

Voisin pukea päälleni sieltä ihan mitä tahansa.

#ladyBohemiaboutique #korkeavuorenkatu2


No comments:

Post a Comment