Wednesday, April 5, 2017

Näyttää nuorelta...

Pakko oli kirjoittaa tälläinen välihuomautus.
Olen etsinyt sopivia rillejä ja kävelin erääseen keskustan optikkoliikkeesen jossa tämä optikko alkoi mun makuun hiukan liian innokkaasti tarjoamaan mulle kaikkea mahdollista, eikä lainkaan kuunnellut mitä mä haluan. Sanoin että rillien pitää olla alareunasta aika kulmikkaat sillä jos on liian pyöreät ne korostaa mun silmäpusseja jne. Ja tämä myyjä keskittyi vain valittamaan..
-Täällä olis nyt tälläset kivat mutta kun sä et tätä pyöreetä alareunaa halua, ja tässä olis tälläset mutta näissä on nää nenätyynyt..
MIKSI pitää yrittää väkisin tarjota mulle jotain mitä en halua eikä myyjä tajunnut antaa mulle yhtään omaa tilaa. Olen aika tietoinen siitä mistä pidän ja mitä haluan mutta tarvitsen vähän omaa tilaa siihen että saan katsoa rauhassa.
Kun totesin eräästä sangasta että se on mun kasvoihin mun makuun liian pieni, hän sanoi:
-Mä olen kuule sua varmaan 40v vanhempi ja mä olen tehnyt tätä työtä vuosikymmenet joten osaan varmasti valita sulle sopivan koon..
Olin hiukan yllättynyt sillä rouva näytti maksimissaan 60vuotiaalta tai ehkä 65vuotiaalta..
Ja hän siis toisin sanoen kuvitteli mun olevan parikymppinen..
Olisin voinut mennä halaamaan ja kiittämään ellen olisi ollut tästä läksystä niin kiukkunen että kävelin puhisten ulos liikkeestä.
Koin että mua tytöteltiin jota on tapahtunut epätavallisen usein viime päivinä.
Viimeimmäksi naisen osalta joka oli takuulla mun ikäinen.
Mun nuorennuskuuri ja terveelliset elämäntavat tehoaa näemmä!!
Eli siis 40 onkin uus 20 vai miten se menikään!

Ja.. löytyihän ne sangatkin mutta ulkomailta... Nämä alla olevat ihanuudet on matkalla Suomeen. Tuo läpinäkyvä osa on glitterillä somistettua kimaltavaa kirkasta muovia. Kuulostaa rajulta mutta livenä olivat tosi kivat.. ai mistä löytyi? Kadulla kävelevän ihmisen päästä!

Nämä löytyisi ruskeanakin!! 

No comments:

Post a Comment