Monday, April 3, 2017

Ihana Maanantai

Mä olen ennenkin sanonut että mä rakastan maanantaita, mä rakastan kuukauden ensimäisiä päiviä, Uuttavuotta, Vappua, Juhannusta.. kaikkia sellaisia vedenjakajana toimivia päiviä jotka aloittaa jonkun uuden aikakauden, ja pienessä mittakaavassa se on aina maanantai.
Silloin saa toteuttaa vklopun aikana syntyneitä suunnitelmia, hoidella asioita ja touhottaa.
Olen päätynyt ystäväni liikkeeseen töihin aina silloin kun tarvitaan joku paikkaamaan aikatauluja ja huomaan nauttivani asiakaspalvelusta tosi paljon sillä olen siinä luonteva eikä se vaadi minulta sen suurempia pinnistyksiä ja asiakkaat tuntuvat tykkäävän minusta.
Eli, kaikessa yksinkertaisuudessaan, olin tänään töissä ja se oli kivaa!

Ai niin, on mulla uusi pari maailman ihanimpia Trussardin kumppareita!
Koiran kanssa joutuu raahustamaan ulkona säästä riippumatta, joten kun ostin punaiset ja totesin niiden olevan aivan lyömättömät soitin nopsasti Stockalle ja varasin myös mustat.
Kukapa olisi arvannut että mä fanitan kumppareita mutta... eihän näitä voi kun fanittaa.

Näillä voi lähteä sateessa kaupungille hyvillä mielin ja fiilis on silti tyylikäs! 
Tälläiset ihanuudet ovat vielä varauksessa, ja haen ne itselleni huomenna. 

Kumpparit on kyllä ainakin Suomessa asuessa niin tärkeä varuste että niistä ei voi tinkiä. Talven loskassakin näillä pärjää kun laittaa paksumman sukan kenkään. Goodbye sohjossa kastuneet jalat.

No comments:

Post a Comment