Wednesday, April 19, 2017

Heittäytymisiä



Tämäkin alkaa kuulostaa hyvältä jo näillä spekseillä... 


P.S. Kävin tutun naisen duunipaikalla moikkaamassa häntä ja kerroin että mä olen kyllästynyt Tinderiin.. hänen kollegansa ryhtyi kyselemään multa että kenen kanssa olen kirjoittanut Tinderissä ja annoin hänen tsekata mun kanssa viestitelleiden miesten kuvat.. ja löytyi 6 miehestä 5 jotka olivat viestitelleet hänen kanssaan ja 2 joiden kanssa oli ollut muutakin kuin viestit ja treffit.. ja nää samat on kuulemma vain sen yhden ja ainoan perässä..
Tuli tosi kakka fiilis siitä että tälläistäkö tää onkin?

Mä olen niin urpo että olen tositarkoituksella liikkeellä.. ja näytän olevan ainut.

En halua menettää omaa viattomuuttani sen suhteen että mä uskon tosirakkauteen ja siihen että se löytyy vielä jostain mullekin.

No comments:

Post a Comment