Sunday, April 2, 2017

ARS17

Olin Ars17 avajaisissa.
Oli kiinnostavaa katsella ihmisiä ja heidän panostustaan näyttää hyvältä.
On sanottava että noissa avajaisissa oli todella kivan näköistä porukkaa, ihmiset tuoksui hyvältä ja kaikilla oli jotenkin kivan cool fiilis.
Mä lähdin liikenteeseen hautajaismekossa ja rusettikengissä ja olo oli jotakuinkin kissa.
Jee.

Kevät herättää uinuvat sydämet, korot kopisee kuivalla asfaltilla ja mulla on hyvä fiilis.


Mulla on  ollut viimeiset 3viikkoa vahvasti sellainen olo että mä olen ok. Moni asia on vielä tosi levällään mutta Lontoossa käynti rauhoitti mua, ja se että mun ex on aidosti pyytänyt multa anteeksi.
Anteeksipyyntö on hirveän tärkeä asia silloin kun toinen on repinyt toisen elämän ihan sijoiltaan. Ei se enää mitään muuta eikä periaatteessa auta asioita mutta moni juttu on helpompi kestää ja mun on helpompi päästää irti niistä asioista jotka sattui kipeiten.

Nyt mä haluan tosi miehen rinnalleni. Olen valmis ja jos en ole, se on sitten laastari.

No comments:

Post a Comment