Wednesday, January 4, 2017

Rusketusta

Tässä alkaa tuntua siltä että näillä pakkasilla on kuntosalijäsenyys tai joku jumppakortti varmasti pakollinen investointi. Minne mennä?
Tuttuun ja turvalliseen Motivukseen vai jonnekin muualle? Stokan Motivuksessa ei liiemmin miehiä tapaa?? Golds Gym? Mä inhoan pelkkää salin jytkytystä ja kaipaan ohjattuja tuntejakin vaikka mulla onkin kaksi vasenta jalkaa. Motivuksen Pace tunnit on hyviä.. ehkä menen sinne.
Eihän mulla tule hommista mitään näillä pakkasilla muuten.
Ajattelin että palkitsen itseni välillä suorituksen jälkeen solariumilla näin alkuun.. olen jossain radiohaasttattelussa puhunut solariumin puolesta kun se haastattelija olisi kai halunnut minun puhuvan sitä vastaan hahaha. (kauheeta mun kanssa.. ei olisi saanut mutta mitä mä voin sanoa kun olin juuri astunut solariumista ulos..)
Tiedän hyvin ihosyövän vaarat mutta tuntuu että syöpää saa vähän sieltä ja täältä jo nykyisin enkä koskaan grillaa itseäni ihan hulluna, ja otan todella lyhyitä aikoja. Minulla rusketuksen kehittymiseen kuluu aikaa, olen onnistunut välttämään itseni polttamisen aika hyvin muutamaa tyhmää poikkeusta lukuunottamatta ja menen solariumiin hyvällä omallatunnolla.
Näytän ruskettuneena aina paremmalta ja kun tässä on remonti käynnissä (Minun remonttini siis) täytyy panostaa myös ihonväriin. Ei hätää, en ole mikään tanorektikko "Tanning Mum".
Olen usein tehnyt niin että n.5krt solariumissa ja sitten joku itseruskettava käyttöön. Näin valkoisena olisin kirjava kuin pakanamaan kartta ja se ei ole se mun toivoma lopputulos.

ihana rusketus!
Hyvän ihonvärin tavoittelu alkaa siis siitä että mä alan popsimaan Solgarin Hair, Skin & Nails tuotetta sekä "aurinkokapseleita" joita olen ostanut joskus Lontoosta. Ne ovat karoteenia sisältäviä tuotteita, mutta mieli tekisi ostaa jotain Imedeenin tms. tabletteja ja katsoa miten toimii!

Sitten: Ihokarvojen poisto, ja säännöllinen ihon kuorinta ja kosteutus jo ennen solkkuun menoa niin että ihosta on kuollut ihosolukko poissa.
Ihokarvoja poistan useimmiten talvis aikaan höylällä ja kuorin itseni Organic Shop merkin kuorintavoiteella. Heidän tuotteissa on ihanan täyteläinen tuoksu, aivan juuri se mitä purkissa luvataan.

Nämä ovat mahtavia! Käyttökokemus on kyllä vailla vertaa. 
Ja samalla sarjalla on kosteuttaviakin tuotteita. Tekisi mieli kokeilla jotain hiukan ruskettavia kosteuttavia voiteita mutta kammoan niiden tuoksua niin paljon että taidan vain pidättäytyä näissä Organic Shopin tuotteissa.

Itseruskettavista olen suosinut jo vuosia St.Tropezin itseruskettavia sekä kuorintaa. Itseruskettavassa on hyvä merkkiväri, tuntuu kuin levittäisit suklaakastiketta jalkoihin, paitsi ettei tuote tahmaa.. Ja kuorinta on ihanan pienirakeista ja tehokasta. (ei saisi käyttää kasvoihin mutta itse olen todennut sen todella hyväksi juuri kasvojenkin kuorintaa.. kuulen melkein kuinka kosmetologit huokaisee kauhusta..)



Ja Lompsis.. solkkuun. Salikamatkin näyttää kirkkaine väreineen paremmalta päällä kun on vähän väriä ja jaksaa treenata kun peilistä ei katso haamu.
Ihan vielä en influenssan vuoksi uskalla salille lähteä huhkimaan mutta salilla voi aina käydä.

Arvatkaa mitä.. minä Cavan puolesta puhuja.. yritän olla juomatta alkoholia koko tammikuussa. Ehkä dieettikin sujuu paremmin kun kaikki pöhötykset häipyy.




No comments:

Post a Comment