Sunday, January 8, 2017

Ihana ihana maanantai!

Olen aina pitänyt maanantaista.
Se on täynnä uusia mahdollisuuksia, uusi viikko uudet kujeet ja maanantaina voi hoitaa asioita jotka viikonloppuna on tulleet mieleen, sekä suunnitella uusia juttuja jotka ovat mahdollisia.
Huomenna on virastopäivä. Otan neulomisen mukaan ja lähden pitkällä pinnalla virastoihin ja alan täyttää kalenteria niin että saan jotain järkeä siihen mitä teen elämälläni kun minulle selviää hiukan paremmin omat mahdollisuuteni Suomessa. Brexitin jälkeinen Britannia on osoittautunut paljon vihamielisemmäksi mitä olisin kuvitellut ja se tekee minut todella surulliseksi.
Suomalaisena Suomessa on aina aika turvallista elää. Minun täytyy vain käsitellä oma suruni omien menetyksieni suhteen ja yrittää jatkaa elämää.
Kaipaisin mahdollisuutta pitää tauko tästä kaikesta.
Olin muutama vuosi sitten kokonaisen kuukauden raakamehupaastolla ja olo oli silloin energinen ja hyvä. Jos minulla suinkin olisi varaa, lähtisin Jason Valen retriittiin Portugaliin.
Siellä eletään todellakin pelkillä raakamehuilla ja joogataan, tehdään kävelyitä vuoristossa uidaan ja pidetään huolta itsestämme. Se olisi juuri nyt oikea paikka minulle. Kaipaisin täyttä irtiottoa joka olisi vain minua ja pääparkaani varten.
Tässä linkki Jasonin sivulle kannattaa käydä katsomassa.
Kun olin täydet 28pv pelkillä raakamehuilla ihoni oli kirkas, olo rauhallinen, nukuin todella hyvin ja olin onnellinen.

http://www.juicyoasis.com/the-retreat/

No comments:

Post a Comment