Wednesday, January 4, 2017

Riitaa rahasta

Raha, tuo kaiken pahan alku ja juuri.



Miehille raha on usein tärkeämpää kuin meille naisille. Miehet arvottaa oman miehekkyytensä osittain palkkapussi paksuudella ja me naiset.. ei.
En tiedä mistä johtuu. Toki on naisia joilla on samantyylisiä piirteitä mutta vähemmän kuin miehillä ja jotenkin nyt yleistän tilannetta mutta.. näin mä olen sen kokenut.
Olin opiskellut itselleni uuden ammatin enkä ollut ehtinyt edes aloittaa kun meille tuli ero.
Ala on freelancer pohjainen jossa työllistyä pitää oman yrityksen kautta ja tuoton saamiseen kestää hetki että saa yliipäätään asioita toimimaan niin että tulisin jollain toimeen.
Armollisesti Exäni on luvannut auttaa minua.. tavallaan koen että kaikkien särjettyjen unelmien korvauksena apu on todella reilua.
Lontoo on kamalan kallis, ja olen panikoinut asioiden kanssa jo viikkotolkulla kun en ole päässyt paikanpäälle hoitamaan mitään vaan olen puolijumissa Helsingissä, vuoroin riidellään siitä että me riidellään, vuoroin riidellään siitä mitkä meidän asumiskulut ovat ja vuoroin siitä mikä on tilanne.. ja vuoroin uhataan ties millä. Olen väsynyt.
Kuka sanoi että erot ovat vain järjestelykysymys.. joo niin varmaan mutta kuka järjestää. Nyt on mieli todella musta.
Katsoin asuntoja Lontoosta ja en tiedä mihin muutan. Ex on sitä mieltä että voin muuttaa Lontoon ulkopuolelle asumaan.. mutta itse en koe että se on edes mahdollista sillä koiran vuoksi mun on oltava lyhyellä kantamalla työpaikasta ja jos joudun erikseen vuokraamaan työpaikalle tilat on ihan yhtä tyhjän kanssa että mistä mä maksan ja silloin maksaa mieluiten sijainnista ja pienestä asunnosta kivassa paikassa ja tekee kotoa käsin töitä.
Uh.. piti purkaa pahaa oloa.
Nyt tekisi joku jalkahoito tai hieroja hyvää mutta influenssassa netflix on kai ainut luksus tällä hetkellä ja koira joka rakastaa ehdoitta ja rajattomasti.
Ulkona on -16c joka muistuttaa kivasti siitä miksi en halua asua Suomessa.

Nyt todella tarvitaan Cavaa & Cashmiria.
Molempia on vielä onneksi kotona.

No comments:

Post a Comment