Friday, January 6, 2017

Lesson no.1

"Älä koskaan luota eksääsi.. hänellä ei ole mitään intressejä sinua kohtaan, tai sitä kohtaan miten sinun elämäsi muotoutuu.. (kuulostan katkeralta ämmältä.. ai kauheeta) Monella tapaa vaikea tilanne alkaa vaan vaikeutua ja tuntuu että kommunikaatio on ihan hukassa. Tähän kohtaan tekisi mieli laittaa itkevä hymiö..  Näyttää siltä että minun on pakko muuttaa Suomeen takaisin ainakin väliaikaisesti jos ei muuten. Tavallaan ehkä jopa rauhoittava ajatus vaikka inhoan talvea niin hirveesti ja rakastan Englannin kevättä että minua pelottaa jäädä tänne talveen ja pakkaseen ja muistelen toukokuuta jolloin hengitys vinkuu kun kadut pölisee. Yritän miettiä mitä huonekaluja ja tavaroita tarvitsen Lontoosta ja mitä pieneen kotiin Helsinkiin mahtuu.. antiikkiset astiat joita olen rakkaudella kerännyt, silkkimatot, kelim matot, marokkolaiset tupakkapöydät.."

MITÄ MÄ OTAN MUKAAN?
Mulla on juuri nyt ihanat kustavilaiskalusteet joista joudun luopumaan. Ne ovat näköjään luotu kiertämään. Se surettaa minua sillä kalusteet ovat tavattoman kauniita. Ehkä keksin jonkun varaston niille edes vähäksi aikaa että löydän joskus paikan jossa voin käyttää niitä. Kampauspöytä to die for, sänky ja yöpöydät ja kampauspöydän tuoli. Käsittämättömän kauniit mattamustat harvinaisuudet.
Sekavissa tunnelmissa.
Fiiliksiä paransi se että sain siivottua asunnon tänään, ja tuntuu siltä että sain vanhoja paskoja fiiliksiä siivottua myöskin.

Tässä mun pikkukotiunelmia. Haluan kaiken valkoisen pois ja haluan värejä ja reheviä kuoseja ympärilleni ja leikkiä kodillani.

British Indian Colonial olisi ehkä mun staili!
Talvellakin tälläisestä värimäärästä herääminen olisi ihanaa. Mulla on täydellinen päiväpeitto tähän!
Multa löytyy vastine joka tavaralle.. 

Ei Cavaa mutta Cashmiria ympärilla ulkona 30min pikalenkki sillä ulkona on liian kylmää!!

No comments:

Post a Comment