Monday, January 9, 2017

Positiivisempi päivä

Olo alkaa influenssan jäljiltä helpottaa hiukan, kävin hoitamassa asioita ja kävelin hitaasti kaupungilla nauttien raikkaasta ilmasta ja leudosta säästä.
Oli epätoivon hetkiä, mutta toisaalta myös tunne siitä että kyllä nää asiat jotenkin järjestyy.
Minulla on tärkeää päästä liikkumaan ja tämä 9kk liikkumattomuus on saanut todella happaman olon siinä mielessä, että saan niin hirveästi energiaa ja positiivisuutta siitä että liikun, että nyt en millään malttaisi odottaa että saan toipumisen siihen vaiheeseen että mä pääsen ylös ulos ja lenkille.
Perjantaina sain houkuteltua ystävääni lähtemään Yrjönkadun Uimahalliin nauttimaan lempeistä löylyistä ja rennosta ilmapiiristä.
Olen kaivannut sitä että saan olla ja rentoutua. Nyt on pakko että kuntoudun fyysisesti sekä henkisesti siihen pisteeseen että jaksan Lontoossa hoitaa asioita hermostumatta.
Näin viime yönä unta että olin tosi kuuma kissa, ehkä tää tästä alkaa tää itsetuntokin ilmoittelemaan itsestään.

Se siitä tipattomasta.. tunnustan että lauantaina kävi kaksi ystävää kylässä, joimme kaksi Cava pulloa, punkun ja valkkarin.. kaksi muuta tyhjensivät vielä pakastimestani löytyneen Pöörelöö vodkapullon ja minä join vettä. Olinkin ainut joka ei kärsinyt krapulasta.. tosin join erittäin hillitysti muutenkin. Influenssan jälki mainingeissa ei tee mieli ryypiskellä, mutta sitä tärkeämpää oli hauskanpito kahden ihanan naisen seurassa jotka valoivat minuun uskoa, saimme ämmäillä ja lauloimme you tubesta karaokea.. (joo olemme hulluja)

Mitä pöhköä teet ystäviesi kanssa?

P.S. Läppäri on ollut ihan mahdoton, jouduin buuttaamaan sen tänään 8krt ennen kuin sain sen auki ja nytkin se toimii ihan puolivaloilla. Jos tämä tästä levähtää käsiin voi olla aika hankala kirjoitella kuulumisia.

Ehdoton lempipaikkani Helsingissä jonne olen raahannut kaikki ystäväni yksitellen.. myös ulkomaalaiset. 


No comments:

Post a Comment