Thursday, December 27, 2018

Suunnitelmia tulevalla 2019 vuodelle.

Kevät ja kesä 2018 oli ihan uskomatonta tykitystä monen asian suhteen. Olen ollut tosi onnekas työkuvioissa ja olenkin päässyt toteuttamaan monenlaisia kuvioita.. kuten CNN:n meikkejä yhteistyössä Diorin kanssa, kevään hypnoosiryhmät olivat aivan uskomattoman upea kokemus.
Nyt uuden vuoden korvalla tapanani on tehdä suunnitelma tulevalle vuodelle jonka suhteen sitten elelen. Niin yksityis kuin työ elämässä.
Asetan itselleni tavoitteita joiden kanssa sitten elelen.

Tulevana vuonna tavoitteisiini kuuluu:
-Luoda passiivinen tulonlähde.
-Laulaa enemmän, ja opetella ooppera rooli ja laulusarja ja esittää ne molemmat.
-Laihtua vielä lisää ja kasvattaa kuntoa.
-Saada kivoja meikki keikkoja sillä nautin niiden tekemisestä hurjasti!
-Maalata enemmän.
-Saada oman ihanan assarini kanssa työkuviot selkeämmäksi ja kommunikaatio jouhevammaksi.
-Hypnotisoida isompi yleisö! (Tapahtuu "Minä Olen" messuilla!)
-Pitää lisää ryhmähypnoosi tunteja jotka olivat ihania pitää viime keväänä.
-Matkustaa Marrakeshiin tai Istanbuliin.
-Matkustaa New Yorkiin.
-Päästä luennoimaan hypnoosista ulkomaille.
-Saada tehdä paljon töitä ja auttaa muita ihmisiä!
-Pitää retriitti jossain ihanassa hotelli miljöössä jossa paikka itsessään on jo parantava!

Näillä pääsee jo pitkälle!

Alla viime kesän ihan ykkös tapahtuman kuva satoa!! Oli aivan ihanaa, ja näiden kuvien katselu inspiroi minua itseäni luomaan tulevasta vuodesta entistä paremman!
Että jos on tarvetta meikille: Täällä ollaan ja sudit valmiina!

Valmiina ekaan työrupeamaan CNN:n uutistoimituksen meikkitiimin vetäjänä!

Minä ja Anderson Cooper viimeisenä aamuyönä töissä huippiksen tiimellyksessä. 

Toimin meikkaajana Putinin ja Chris Wallisin haastattelussa kuva on itseni ottama.

Diorin tuotteita fanitti aivan kaikki! Vanha yhteistyö Diorin kanssa yli 20vuoden takaa sain uusinnan näin hienosti!
Minä ja Michelle Kosinski joka toimi Obamien aikaan Valkoisen talon Senior Correspondina, hän oli todella kiva tyyppi!


Pidin meikit huolellisessa järjestyksessä joten töitä oli kiireessä helppo ja kiva tehdä!

Minä ja CNN:n Chris Cuomo joka on todella tunnettu uutis kanavan kasvo. 

Christiane Amanpour valkoisessa housupuvussa. Tein hänenkin meikit ja hiukset. Hän oli räväkkä tyyppi!

Kate Bennet kehui Suomalaisten taidot maasta taivaisiin! Minun tekemät hiukset ja meikki

Amanpour ja Cuomo aamun uutislähetyksessä huippukokouksen aamussa. 

Minä ja David Gergen jonka sydämellisyys oli ihan omaa luokkaansa! Kävimme molemmat tauolla uimassa ja saunassa.


Pieni hulluttelu piti fiiliksen korkealla. US Navy Admiral John Kirby kampaa tukkaa.











No comments:

Post a Comment