Thursday, December 27, 2018

Naiseudesta

On kummallista huomata miten naiseudesta tulee kauppatavaraa kun täytät 40v.
Kun sinkkuunnuin, ja päädyin sinkkumarkkinoille huomasin että ikä ei todellakaan ole vain numero.
Koskaan aikaisemmin mun ikä ei ole ollut relevantimpi kuin nyt, kun treffiehdokkaat tenttaavat jo ekassa lauseessa että onko mulla lapsia (ei ole) tai haluanko lapsia (kyllä haluan) jne.
Näin nelikymppisenä olen tullut huomanneeksi kuinka miehillä ei ole mitään rotia deittailussa. Näiden muutaman vuoden aikana tielleni on osunut ukkomiehiä jotka ovat salanneet oman liittonsa, jopa lapset.. sekä niitä jotka selittävät otsa kirkkaana kuinka lapset on hankittu jo edellisessä liitossa ja lisää eivät halua.. tämän säästivät sitten treffeille että saivat minut sinne revittyä sillä en todellakaan olisi lähtenyt jos olisin tiennyt nämä asiat. Tai.. alkoholisti joka salasi juomisensa ekat 6vk kunnes retkahti oikein kunnolla.. jne.
Pahimpia loukkauksia jotka olen tässä kuullut ovat:

"-eikö sulla ole jo parasta ennen päiväys mennyt jo aikaa sitten.. että nythän voi keskittyä vaan hauskanpitoon sun kanssa."

tai

"-Mä oon ihan liian pinnallinen deittaillakseni sua." (viitaten siihen etten ole langan laiha...)

Olen ihmetellyt tätä vastakkaisen sukupuolen järjenjuoksua ja ollut suruissani siitä että enkö minä löydä kumppania mistään? Miespuoliset ystäväni lohduttavat että mussa ei ole mitään vikaa... tyypillisenä naisena mietin heti että mitä teen väärin.. mutta en mitään kuulemma. Mun ikäisiä vapaita miehiä joilla olisi elämä kondiksessa ei vain tunnu olevan.
Tuntuu etten edes tapaa ketään missään normi olosuhteissa sillä sellainen vanhan tyylin kotibile meininki jota ystäväpiirissäni harrastettiin on ohi kun monella on jo lapset ja kotielämä vie kaiken ajan on ohitse. Baareissa käy vain parikymppisiä, max. 30v ihmisiä ja ne jotka ovat ulkona ovat toisella kierroksella, ehkä jopa kolmannella.. enkä ole valmis ryhtymään suhteeseen kolmen lapsen ja niiden kahden äidin kanssa jos haluaisin vain normaalin ihmissuhteen.
Where is my Mr.Big??
Onko deittiscene todella muuttunut näin raadolliseksi millaisen kuvan olen saanut. Alkaa tuntua siltä että en ole erityisen kiinnostunut enää oikein kenestäkään sillä odotan vain että milloin ihmisistä paljastuu jotain kammottavaa.

Että tänne vaan sokkotreffit.. Jonkinverran pinnallinen saan minäkin olla joten:
Tupakoimattomat, itsestään huolehtivat yli 180cm miehet joilla on omat hampaat suussa, ei riippuvuuksia, useita pieleen menneitä avioliittoja ja liutaa lapsia taustalla olkaa yhteydessä..




No comments:

Post a Comment